fredag 6. august 2010

50 og 70 årsdag

Uken går jo fort da? 
Fredag er en veldig koselig dag syntes jeg. Og i dag kommer det til og bli ekstra gøy. Vi skal nemmelig feire sviger mor som fyller 70 år, og etterpå bærer det rett i 50 års dag til et vennepar.
Heldigvis ser det ut som det skal bli en fin dag her på Sørlandet i da, og det er jo bra siden det er hage party.

Som sagt er jo jeg i min lille lyse blå verden fortiden, så derfor har jeg fått på noen lyse blå kube lys på pynte fatene mine:-)

Denne glass kuppelen var et "skup" jeg gjorde på handelens dag:-) Syntes det er tøft når de er litt høye.Ser jo for meg en hvit madonna figur inni her da etterhvert:-) Bokstaven A var en jeg hadde liggende fra før av.

Enda mere lyseblått.................




2 kommentarer:

  1. Velkommen inn til meg for en veldig hyggelig overraskelse =)


    ps...giveawaytrekning.

    SvarSlett
  2. Heisann, her går det unna for tida...:)
    Så masse fine bilder du viser. Hekleteppet er fantastisk! Vinduet ble også nydelig.
    Jeg har også blitt veeeldig gla i den lyseblå fargen denne sommeren, mulig du har noe med det å gjøre??
    Å GRATULERER med overraskelsen hos Camilla- Heldig du er!!
    Ha ei herlig uke!
    klem

    SvarSlett