onsdag 11. august 2010

Bonehur♥

Ny hylle i kjøkken kroken her i huset. 
 Elsker disse hyllene som en kan stappe litt nips og naps på.
Denne ble med hjem fra en shoppping runde her en dag.
 Var egentlig 4 små  sink potter oppi her, men det var ikke det jeg hadde lyst til og dekorere denne med nå, så de får "hvile" litt så lenge.

Var ikke kroker på denne egentlig, men det måtte jeg jo ha, så da ble det noen billige kroker som jeg sprayet hvite og som jeg fikk glitter mannen til og feste på.
Har også tatt på en sjablong som jeg var så heldig å vinne hos skjønne
 Hun tryller frem de flotteste sjablonger og wallstickers og har en utrolig god service. Så tusen takk Hilde for denne lekre sjablongen her.

Litt pynt må jo til ♥

Blomsten fikk jeg i gave av naboen for å ha vannet blomstene deres mens de var på ferie.
Elsker denne typen blomster akkrat nå, har flere rundt forbi, og de er jo bare så lettvinte, skal jo nesten ikke ha vann, og gror kjempe fort. Akkurat hva jeg liker.:-)



De to lyse blå hjertene har jeg fått av en vennine av meg som bare en knall god med strike pinnene. Er veldig glad for de.

Måtte jo ha et lite norges glass med te lys oppi. Har flere slike rundt forbi. Er jo så greit når lysene ligger lett å få tak i. For lys brennes det mye av her:-) Den lille lykten under er kjøpt på Home & Cottage.

7 kommentarer:

  1. Ååå såååå fint det ble !!! :) Kjempefine bilder :) !!

    Kunne jeg lånt de bildene med Bonheur ??? :)

    SvarSlett
  2. Så vakkert :) Og nydelige bilder!!

    Ha en god dag!

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Nydelig liten hylle, fine pynteting du har.

    Marianne

    SvarSlett
  4. Your pictures are sooooo beautiful :o)))!

    SvarSlett
  5. Kjempe fint.Du er velkommen til å følle min blogg også.Ha en strålende dag videre.Klem fra Sissel.

    SvarSlett
  6. Åhh såå mye fint <3 Nydelige bilder og flott hylle. Elsker hyller :) Nydelig pyntet.
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fin hylle og så fint pyntet! Er sikker på at den lille lykten fra oss trives fint i det gode selskapet der. Ønsker deg en strålende torsdag!

    SvarSlett