torsdag 5. august 2010

Hekle teppet er ferdig:-)

Ja hvem skulle ha trodd det at denne damen som ikke eier verdens største tålmodighet , og ikke er så glad i håndarbeid faktisk er ferdig med hekle teppet:-)

Riktignok ikke verdens største teppe da hehe, men trenger jo ikke å ha det så stort skal jo bare ligge til pynt.
Passer bra dette nå som jeg er inne i min lyse blå periode.

 

Teppet er heklet i garnet Mandarin classic.






Å sannelig har jeg ikke begynt på et til:-) Kunne ikke holde meg.
Dette er et ullgarn som jeg har kjøpt på Nille til 13 kr bunten, så dette blir både billig og så gøy for det går jo knall fort i det tykke garnet.

Ellers så begynte dagen med litt regn i dag, men det ser ut til og klarne opp.
Så det er jo bra.

Ha en flott dag.

3 kommentarer:

  1. Hei, hei!

    kjempefint,Teppe! Superfine farger! Både på det som er ferdig, og det du har begynt på!

    Sitter å syr i sammen et teppe selv nå! Blei så distrahert av å lese om ditt, samtidig , at eg sydde ei rute gal vei.:) Sånn kan de gå he he.

    Nå vil eg lese litt mere i bloggen din! Syns den ser så fin ut. (Så får eg se godt etter sånn at resten av rutene mine kommer rett vei)

    Ha ein fin sommer videre! Klem fra Mira!

    SvarSlett
  2. Det var helt nydelig det teppet:)
    Såå synd jeg ikke kan hekle, har virkelig ikke tålomdighet !

    Klem Kine

    SvarSlett
  3. For noen nydelige farger på teppet ditt, jeg har også sett på det garnet som er på Nille. Så det er bra å hekle med? Tror jeg skal prøve meg på det også.

    Nina

    SvarSlett