tirsdag 31. august 2010

Tyrkia

Heisan dere,

denne gangen har jeg en knall god grunn til at det er over en uke siden jeg har blogget:-)

Alle i Glitter huset har nenmelig storkost seg i Tyrkia en uke. Ohlala.-)

Vi er veldig glade i å reise til Tyrkia alle her i huset, så dette var vår 9 gang:-)
Delig og varmt er det der nede, hyggelige mennesker , god mat,billig å shoppe, 30 grader i sjøen og 35 grader i skyggen, gode venner og nye bekjentskaper. Er det rart vi digger det???s

Vi reiste sammen med de skjønne og gode vennene våre fra Bergen. Har skikkelig fått trimmet lattermusklene denne uken. Deilig:-)

Fikk ikke tatt så mange bilder der nede gitt. Rart med det, enda så god tid man har.
Men et lite bilde av noe leiligheter som ligger rett ved hotellet vårt fikk jeg knipset, syntes de var så lekre der de lå hvite og fine oppover i heia.

Vi booket oss inn på det samme hotellet vi har vært på de siste årene. dette ble 4 gangen.
Veldig koselig og treffe de igjen alle som jobber der.
Hotellet ligger på stranden i Alanya. Deilig spør du meg:-)

Blir ikke siste gangen vi reiser tilbake ditt nei:-)

Rett før vi reiste hadde fruen syforening.

Slenger med noen bilder av hvordan bordet ble pyntet for anledningen.

Blir for det meste hvitt, men siden jeg har lyse blå hortensia i hagen , ble disse plukket inn .
Så da ble litt lyse blått også. Som jeg er veldig glad i fortiden.






Stette fat i sink innkjøpt på Annas Rom i sommer.




Duk fra Lene Bjerre



Hjemmelaget velkommen skilt.

Kjøpte inn noen glass hjerter og lyseblå papp og stemlet velkommen på.

Ble fornøyd med disse, for dette kan jeg jo bruke igjen ved en senere annledning, er jo bare å bytte farge på pappen under:-)


Hortensia er tingen. Og det er jo kjempe gøy når de er plukket fra hagen da:-)



Fikk fremdeles ikke strykt stol trekken denne gangen heller, men pytt sann, hva gjør vel det?

Ønsker dere en skjønn dag.





3 kommentarer:

  1. så nesten like lekkert ut begge deler..-) men kanskje tyrkia ble en vinner.:-)) ser du koser deg.:-) klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tyrkia er bra :) Har vært der mange ganger men aldri i Alanya. Sikkert bra der... Deilig med ferie, Jeg drar snart til Kreta!!!
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Skjønne bilder som alltid:)Ååå så deilig med sydenvarme nå....
    Så fint du hadde dekket til jentane...skikkelig koselig å komme til dette bordet kan jeg tro!!
    Kjempefine de hjertene du hadde laga- god ide`.
    Ha ei fin helg i Glitterhuset.
    Klem

    SvarSlett