onsdag 4. august 2010

Vinduet er ferdig

Heisan dere. Ja nå ble det sannelig en bitte liten stund siden.
Skal si det er tavelt med ferie:-) hehe. Har nytt noen utrolig deilige fri dager sammen med resten av gjengen i Glitterhuset. Jeg har en kusine i Oslo som jeg ikke har sett siden vi var små jenter, og tenk så koselig , hun ville ta turen innom oss når hun skulle på ferie. Det satt vi veldig pris på. Veldig gøy å treffe henne og familien. Så nå må det ikke bli lenge til neste gang. Får håpe at det frister for henne med en tur igjen til Sørlandet.

Så har vi hatt besøk av de skjønneste menneskene på denne jord i fra Bergen. Dette er 3 året de ferierer hos oss, og det er bare så utrolig koseligt når de kommer. 3 helskjønne gutter har de. Det har blitt mange sene kvelder og mye latter:-)  Det er liksom ikke sommer uten at de kommer nå, så får håpe de kommer i mange mange somre til.

Vinduet har jeg gjort ferdig for lengst men det har vart så travelt at jeg ikke har fått tid til og vise dere.

Først malte jeg det i lyse grått, så tre strøk med matt hvit.
Hengslende sprayet jeg med sink sprayen. Kjøpte noen kroker som jeg sprayet hvite og fikk mannen til og feste under for meg.

Ble riktig så fornøyd jeg:-)



Litt pynt måtte jo få plass på krikene , så siden det er sommer så falt valget på noe i lyse blått. Elsker den fargen for tiden.  Kjøpte en liten lys lykt på Elinors stue på Tveit og en fisk i samme merket på Gave& interiørhuset i Søgne. Der kommer også glass lykten fra.


I forige innlegg ser dere hvordan vinduet så ut før:-)

Ha en flott onsdag.



2 kommentarer:

  1. Vinduet ble kjempe fint. Lekkert med slike fine ting.
    Ha en flott dag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Hei,tusen takk for hyggelig besøk hos meg.
    Så nydelig det ble det lille vinduet ditt.Fortsatt god sommer til deg og din familie

    SvarSlett