tirsdag 28. september 2010

Bloggtreff og Frk Olsens drømmer

Heisan. Har ikke fått til og lagt til bilder de siste dagene. Ikke hvet jeg om det er noe snodig med denne bloggen, men byttet tilbake til det "gamle" redigerings programmet og da kom bildene vettu:-) Så det var jo bra. På søndag var jeg på bloggtreff i Arendal som de skjønne jentene Joy (med bloggen A moments of joy) og Caroline( et bikjeliv) hadde stelt istand. Det var utrolig koselig og treffe de andre jentene som skjuler seg bak bloggene. Flinke som de er hadde de fått inn gaver som de loddet ut. åååå det var spennende. Å jeg var jo bare knall heldig og vant en lekker hvit lampe fra Bohus. Tuuuusen takk for den. Etter på var Marian så grei at hun åpnet sin butikk Frk Olsens drømmer.(bloggen Frk olsens drømmer) Og dette var bare en skjønn drøm. En nydelig butikk for oss som elsker det hvite. Og Mariann selv, ja hun var bare hel skjønn. Fikk kjøpt meg en hylle med mange små rom i. Falt helt for denne. Har pyntet den litt, men her tror jeg nok at det kommer til og bli byttet ofte for denne hyllen har jo knall mange muligheter.
En liten hvit engel som koser seg på hyllen
Og her er den lekre lampen som jeg vant:-)
Gleder med til jeg finner den rette plassen for denne.
Tusen takk for en super dag Joy og Caroline.
Håper det snart blir et nytt blogg treff:-)





5 kommentarer:

  1. Å se den hylla!! Den er bare knallfin!! Tenk denne hylla julepynta !! Gøy var det på bloggtreff, morro å treffe jentene og heldige var vi jo som vant de fine premiene:)
    Ha en strålende onsdag
    Klem

    SvarSlett
  2. grattis med kjempefin lampe.:-) skjønner dere har hatt det hyggelig på bloggtreff.:-) morro det.:-)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Den hylla var lekker :) Hvor kjøpte du den??? ØNSKER MEG!!! ;)
    Sikkert artig med bloggtreff :)
    Ha en finfin dag!
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Lekker hylle, skjønner godt at du falt for den
    Tenker dere koste dere på treffet, ja

    SvarSlett
  5. Så koselige med treff! Flotte ting du har fått deg og :o) Kjekt med sånne hyller man kan forandre i ofte :o) Nattaklemmer, Marianne

    SvarSlett