onsdag 22. september 2010

Gøy med puter:-)

Pute fra Home & Cottage er på plass i sofaen i tv kroken.
De hadde noe dødsfine puter der i vår når de åpnet, men de fikk jeg aldri summet meg til å kjøpe. Og det angret jeg på for de var så fine. Men  heldigvis kom jeg over denne skjønne stripte med tall på. Ohlala. Flott denne også syntes jeg:-) Gøy med puter.

Kjøpte meg også et lite speil med hylle  som skal opp på veggen,
Så kanskje til helgen at husbonden kan hjelpe meg og skru det opp.
(Det er bare og sette av tid kjære)  :-)

Hurra for at vi har fått Home & Cottage til Sørlandsenteret.
Masse lekkert i den butikken.






7 kommentarer:

  1. So koseleg det var her♥
    Puter er gøy ja☺☺

    Nyt dagen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kjempefiiiin pute :) Og nydelig sofakrok du har!
    Får aldri for mange puter ;)
    Ha en fin kveld!
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  3. Ja, puter kan man aldri få nok av, og disse her var jo kjempefine ;-)

    SvarSlett
  4. Hei sååå koselig hilse på deg igår !!! :))))

    SvarSlett
  5. Kjempehyggelig å møte både deg og naboen på bloggtreff i går!:-) Håper det ikke blir så lenge til neste bloggtreff! I mellomtiden skal jeg definitivt følge med deg her inne:-)

    SvarSlett
  6. Hei hei :)
    Var koselig på treffet i går :)
    Og så morro å titte inn til de sørlandsbloggerne man ikke har vært hos før :)
    Kjempe flott blogg du har :)

    Ha en nydelig høstkveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  7. Fine Ine!
    Tusen takk för en mycket trevlig bloggträff i Söndags! Nu är jag spänd på att se var du ska ha Bohus-lampen någonstans... hihi. Jag ser i alla fall att den kommer att passa perfekt in i ditt vackra hjem!
    Stor kram Joy

    SvarSlett