torsdag 30. september 2010

Home & Cottage hylle

God kveld i heimen!

Har fått opp et lite speil på veggen her.
Fant dette lille søte speilet med hylle på her en dag jeg var på HOME & COTTAGE.

Var først en smule skeptisk til om jeg ville ha denne fargen på veggen her til alt det hvite.
Men syntes jo det er litt tøft med disse møblene som har dette natur aktige over seg.
Likte hyllen veldig godt, så jeg tenkte i butikken at denne kan jo bli hvit:-)  det er jo fort gjort. hehe
Men når jeg kom hjem og fikk "prøvd" den litt på veggen, ble jeg sannelig veldig fornøyd.
Hmmm tja , det var vel og ta litt hardt i for jeg er nok ikke helt overbevist enda, men men, den får henge en liten stund, så får jeg se om jeg vil ha den sånn eller om jeg går for den i hvit:-)

Ble ihvertfall koselig i den kroken med enda litt mere jeg kunne fyre opp lys på.
Er egentlig plassen til peisen i stuen, men siden vi har peis på kjøkkenet har jeg ikke lyst til og ha det her i stuen. Glitter mannen ymter stadig frempå om en peis her, men det øret hører ikke denne damen på nei. hehe.






Fantastisk med disse hyllene som vi kan dille og dalle på.

Ha en skjønn dag alle sammen!


5 kommentarer:

  1. Den hylla var lekker ;) Skjønner godt du ikke vil ha peis inn der..!!

    Jeg synes også det er fint med noe som bryter med alt det hvite

    Ha en strålende dag ♥

    SvarSlett
  2. Kjempefin hylle :) Er jo så mye fint på Home&Cottage!!!
    Ha en finfin dag :) Klem Anette :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin!
    Ville hatt den slik eg...syns og det er fint med denne slitte looken til alt det kvite☺
    Eg lurer på å male spisebordet mitt i ein slik farge...og eg har ALLTID ville hatt det kvitt☺☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Knallfin var den!!tøft med litt drivved farge her i alt det hvite..
    Så koselig med den stolen i hjørnet og masse lys -
    Ha en fin kveld i Glitterhuset
    Klem

    SvarSlett
  5. hei på deg.
    åå så koselig du har det,
    å det var såå hyggelig med bloggtreff,
    må gjentas.
    ønsker deg en god natt,
    la meg til som følger jeg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett