onsdag 15. september 2010

IB Laursen......

Heisan.

Har fått en liten forkjærliget for IB Laursen sine produkter:-)
Syntes det er mye fint og prisene er jo også ganske ok.

Her er et lite bilde av en kopp og en sukker skål som pryder bordet akkurat for tiden.
Har kjøpt meg disse koppene i rosa og grønt også og noen mugger.
 Kanskje jeg knipser litt av de en annen dag.

Ellers går det nå i et med foreldre møter og kjøring av ungen på aktiveteter og lekse lesing. Det er jo ganske normalt på denne tiden for de fleste. Må liksom komme litt inn i rutinene igjen etter sommeren.

Har meldt meg på blogg treffet i Arendal jeg.
 Gleder meg veldig til og treffe dere andre bloggere som skal dit.

Ha en skjønn dag dere!


4 kommentarer:

  1. Å, den sukkerkoppen var fin! Den har de selvsagt ikke i vareutvalget sitt nå da....
    Jeg har mange blå og 4-6 beige emajekrus igjen. Også blå og rosa boks med lokk, samt kammerlysestaker i blå, rosa og hvit. 149,- er det for de, og 195,- for boks med lokk.

    Kan sende jeg vettu. Har slikt å gjøre i dette skjitværet! ;)
    Nina

    SvarSlett
  2. PS Genialt med den tavla etter ungene da! Kjempefin!!

    SvarSlett