tirsdag 21. september 2010

Lettering.....

Hadde meg en tur innom den Franske Landstil på vei hjem fra Tyrkia.
Vi landet på Sola og kjørte hjem så da passet det utrolig godt med en liten titt i den nydelige butikken.
Alt:-) kunne jeg glatt hatt med meg hjem..... Nydelige ting de har der borte.
Kjøpte med en strie pute som har blitt plassert i gangen. Nå måtte jeg liksom ha bort "sommer lukken" og frem med noe høstlig noe.



Kjenner på meg at jeg godt kunne tenkt meg en
 liten tur bortigjen ja:-)
Har pyntet litt med hvit lyng også i ganga,
hører liksom med når høsten settes inn.



WOW sjekke denne tre kassen!! Husbonden fant denne på søpla til meg og gjett om jeg ble happy:-)
Er ikke blitt helt enig med meg selv om jeg vil beise den i driv ved med noe skrift på eller om den også skal få bli hvit.

Hva syntes dere? Kom gjerne med noen gode tips.


2 kommentarer:

  1. så koselig.:-) måtte nesten le...av teksten din..tok men en tur innom fransk landstil på vei hjem fra tyrkia.:-) pytt pytt..sånn man bare stikker innom når man er på vei hjem...liksom.:) men skjønner jo hvorfor når man leser videre.:-)

    herlige ting.:-) og fine bilder.:-)

    ha en fin dag.:-)

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ ja Landstil har mye lekkert, det er helt sikkert:)
    Fin pute du fant der...og for ei fiiin kasse du har fått deg -er jo ekstra gledelig når våre kjære vet hva som gleder en interiørfrelst kone, og at de tenker på oss selv på dynga!! ikke verst:)
    klem til deg Fru Glitter

    SvarSlett