lørdag 11. september 2010

Tavle

Har funnet frem en gammel kritt tavle som ungene har hatt på rommet sitt.
Denne har de hatt det veldig gøy med før . Da ble det lekt skole dagen lang:-)
Nå er de ikke fult så opptatt av det lenger nei, begynner og bli store ja:-)

Den var egentlig klar for søpla,men hva gjør det seg vel ikke med litt maling på.
Malte denne to strøk med hvit, og to strøk med tavle maling på det svarte:-)
Er jo egentlig litt gøy med denne her, kan jo også bruke den til og skrive menyen på vist en lager middag.

Nå står den utenfor og ønsker oss alle velkommen, men ser ikke borifta at denne kan komme inn til vinteren.





Det var egentlig en rød hylle nederst på denne, men den plukket jeg av og erstatet med hønse netting

















Litt blomster foran lekehytten



Et lite før bilde av en egentlig " klar for søpla tavle"




4 kommentarer:

  1. Ei slik har prinsessa mi og, og jammen skal eg ikkje kaste den når ho har vekse frå den☺
    Kjempekoseleg måte å bli ønskt velkommen på☺

    Heldigvis er hennar kvit so eg slepp å male den...☺

    God lørdag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så fin tavla ble i hvit....ikke dumt å fornye den litt med litt tavlemaling, tror jammen jeg og må prøve meg på den malinga...
    Ei herlig kommende uke ønsker jeg deg, fru Glitter!! Klem

    SvarSlett
  3. this looks soooo great (a little bit like spring) and the flowers are great ´too!
    wishing you a sunny week.
    best wishes
    ;0)

    SvarSlett
  4. Å så lurt;) Ble kjempefint. Takk for kommentar inne hos meg. Skal huske på det til en annen gang;) Så kjekt i denne blogg verden, det meste ordner seg;))
    Klem J.

    SvarSlett