torsdag 30. september 2010

Trekassen har blitt "ny"

Heisan ,

Har sannelig vært no Morro tv kveld med x - Faktor , Helstrøm
og torsdagskveld fra Nydalen .
MA jo siBettan gjorde SEG veldig bra i Nydalen .
Spennede Hvem av gruppene de velger Ut i morra fra dommercamp .
Vet ihverfall Hvem jeg ville ha sendt hjem , Spennende ........
Husker dere tre Kassen je Viste dere i et Tidligere innlegg ?
NA Er jeg ferdig med den, og kom vel Ikke Akkurat Som noen bombe at den BLE hvit ?
Malte den først grått , sa to strøk med hvitt ,
SÅ Har jeg shabbet Den etterpå ,
Hadde lyst å få frem Det gråe siden jeg ønsket grå skrift .

SA var Det dette med hvilken tekst Som skulle være pa
sannelig Ikke Alltid Lett og Finne På Noe .
Tok forskjellig På hver side , sa Kan jeg jo bare bytte litt .
Den ene siden BLE Franske Maison, og Den Andre BLE Det Magasiner.
Blir nok Til i jeg Samler litt interiørblader Oppi her ja .
 Har Brukt sjablongene i Kassen og Blandet en litt lys grå farge .
Er jo bare og male over Vist jeg skulle BLI lei av all skriften .
sabla kjekt med maling gitt :-) Det går vi Aldri lei av :-)

Ble litt kluss med skriften her, hver gang jeg legger det ut forandrer mange ord seg til "nettsamfunn" ikke hvet jeg hvorfor...............
Ønsker Alle Sammen en flott start På helgen .
Vi blogges , tudilitu .....


4 kommentarer:

  1. god morgen til deg,
    kassen ble så lekker,kjekt med maling,er litt spent på jotun sin nye matte jeg,
    ønsker deg en nydelig fredag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kassa blei kjempefin :) :)
    God helg til deg :)
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  3. Den ble lekker. Jeg har to kasser jeg vurderer å male.. nå ble jeg veldig insprirert ;)

    Ha en strålende dag ♥

    SvarSlett
  4. ÅH! Så fin den ble:) Så flink du har vært, og er:)

    God helg:)

    Klem fra tvillingene:)

    SvarSlett