fredag 17. september 2010

Vintage

Har plukket inn litt lyng som jeg har bak huset mitt.
Syntes denne lilla lyng fargen faktisk er finere en den som vi kjøper.
Og det beste av alt, den er jo gratis:-)

Ellers har jeg snappet opp en ide jeg så i enten vakre hjem eller bolig pluss. Husker ikke hvilken, men der hadde de veldig fokus på å ta inn ute tingene og bruke de til et eller annet inne.

Og da ble det denne bøtten som jeg har sprayet med sink sprayen og pyntet den med en wallstick som jeg har fått av skjønne Hilde Heimdal. Tusen takk igjen Hilde , du er utrolig gavmild .
Er veldig glad i disse veggordene du tryller frem:-)
,
Var på blomster butikken i går og kjøpte med en liten bast lykt.
Et lite bilde av toalettet, hadde egentlig tatt noen bilder som jeg skulle vise dere av hele den "lille" doen.
(Kaller den det jeg, siden vi har et hoved bad i 2 etg som er større.)
For jeg har nemmelig hent opp nye gardiner:-) Men så hadde jeg jo glemt og ta på blitsen på kamera, så alle bildene ble grusome, He he.
Får se om jeg kan fikse noen nye i kveld.





I sommer var det en cosmos blomster som hadde "flyttet" inn i bøtta








En skjønn hortensia fikk også bli med mor hjem:-)


Et lite hjerte. dette har også fått seg en plass på kjøkken veggen

Kjøkkenet med litt lyng pynt:-)


4 kommentarer:

  1. Hei Fru Glitter;)

    Tusen takk for herlig inspirasjon:) Vi kom tilfeldig inn på din blogg, og såå glad vi er for det! Her var det mye fint!! Vi gleder oss til å lese mer, og så gøy det skal bli å følge deg videre:) La oss til som følger med en gang:)

    Ha en god helg:) God klem fra tvillingene på Gammel stil:)

    SvarSlett
  2. Herlig farge ja, HAR VELDIG SANS FOR DEN PLOMMEFARGEN OM DAGEN...

    Fine innspirasjonsbilder du viser :)

    Takk for titten ;)

    God helg !

    SvarSlett
  3. Så fiiine bilder- veeeldig inspirerende :)
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder du viser! Så delikat med lilla og grått sammen.

    Ønsker deg deilige høstdager!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett