torsdag 21. oktober 2010

Har du vært på ikea i dag?




Travle dager for tiden, puh, går i et med ting og tang.
Men gøy er det jo.

I dag åpnet  IKEA her i Kr. sand.Ble ikke noen tur på meg i dag.
 Men heldig som jeg var fikk jeg en bilett til å være med på før åpning på lørdag som var. Da var det noe de kaldte familie dag.
De som jobbet der kunne be med seg noen stk hver.
Å heldig  meg fikk bli med:-)
 De hadde åpent i 4 timer, for å sjekke at alle kasser , systemer og alarmer virket.
1500 stk var det innom, men ikea er jo digert, så det virket ikke som det i det hele tatt.
Eneste minuset var at det var utrolige lange køer foran kassene. 1 time tok det. Så det er nok ikke lurt å ta med mannen ut der nei med det første.


Maler kosten har også fått svingt seg her i Glitter huset. Et lite skap jeg har hengene på vaske rommet til kluter og koppe håndklær hadde lyst til å bli hvit:-)

Pusset det først godt ned med maskinen siden jeg hadde beiset og lakket det for noen år tilbake.
Grunne så et strøk med grått, og to strøk med matt hvitt.
Så var det frem med pusse klossen igjen, for å slite av malingen hehe.

Nye knotter måtte jo til, å hva er vel bedre en noen skjønne noen som er formet som hjerter?



 Slik så "herligheten" ut før,
 hadde allerede begynt å pusse ,
så kom jeg på at før bilde måtte dere jo få se:-)




Ha en skjønn dag dere.

5 kommentarer:

  1. Hei, min venn:)
    Knallfint skapet ble...gjør seg veldig med den grå grunninga.
    Så koselig på vaskerommet ditt!!
    Ønsker deg og dine ei herlig helg!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei, så flott det lille skapet ble. Flott med litt slitte detaljer.

    Ha en fin helg.
    Marianne

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så koselig med et innlegg fra deg igjen :)

    Kjempefint blei skapet :) Og deee fine knottene da :)

    God helg :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Så flott skapet ble! Kjekt å kunne ha slikt på vaskerommet!
    Trivelig blogg har du også - "ramlet" tilfeldig inn her og har kikket meg litt rundt. Mye flott!

    Ha en fin fredagskveld!

    SvarSlett
  5. wow for en forandring! kjempe fint:)
    jada jeg tok turen på ikea i går:) gikk over all forventing, var nesten ikke køer men i morra derimot blir det nok helt KAOS! ;-) hehe

    ønsker deg en herlig kveld!

    klem fra kine

    SvarSlett