fredag 1. oktober 2010

Hmmm....

Heisan, kommer en aldri så liten kvelds hilsen her ifra glitterhuset.

Merker det var litt høst stemning ute i dag, vinden som suser rundt veggene her og ikke mange barn som var ute i ruske været i ettermiddag, da er det godt og kan benke seg inne og fyre opp et lass med sterinlys.
Koselig syntes jeg.

I kveld har det vært mye tv titting. Fredags kvelden har jo en flott "gull" rekke.
Så da er det bare og sitte klar med fjerkontrollen og svitsje fra det ene til det andre.

X-faktor var jo litt spennende i dag når de skulle bestemme hvem som er i finalen.
Hmmm sier jeg bare da. mye rare avgjørelser , men det er nok noe helt annet å leve så tett innpå deltagerne en det lille vi får sett på tv,.  Men må si jeg ikke helt skjønner hva Truls holder på med når han sender hjem Mamas garden for de de er for flinke?????
Sannelig ikke alt vi skal forstå nei......

Har dere noen favoritter i x-faktor da?



Ha en forsatt fin kveld .

4 kommentarer:

  1. Eg har ikkje sett x-factor.
    Her er det beat for beat, nytt på nytt, skavlan, senkveld og golden goal på fredagskvelden☺

    Utruleg koseleg du har det i sofakroken din☺ Der likte eg meg☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Koselig kveldsstemning fra stua de..

    SvarSlett
  3. Hei!
    X- faktor følger jeg ikke med på...
    Ville bare si at du viser oss et nydelig bilde :)
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Så koselig dere har det, lunt og godt.

    Håper helgen er fin!
    Klemmer fra meg.

    SvarSlett