fredag 22. oktober 2010

Julevimpel


Herlige fredag.
Hadde meg en liten shopping runde før vi sank ned i sofaen og begynte på gull rekka.
Kid har jo 40% denne uka, og det er jo virkelig noe å ta med seg.
Jeg trengte et par persienner og noen innmat til puter.
 Det er jo egentlig ganske kjedelig å kjøpe,
så da er det supert når de klasker til med sånn bra rabatt.

I dag fikk jeg julevimpelen som jeg har bestilt ifra
 guttemamma og den lille vimpel fabrikken.

Hun tryller frem de lekreste vimplene du kan tenke deg.
Måtte bare ha en liten oppheng prøve på sofaen.
Men har funnet en plass jeg tror den vil trives når julen kommer.

Tusen takk  Anette for god service.

Er den ikke nydelig?

Denne modellen her heter landlig.






1 kommentar:

  1. hei.
    nydelig vimpel rekke dette er,
    den blir vakker til jul,
    ja det nærmer seg jul nå,
    deilig å det syntes jeg.
    ønsker deg og dine en herlig helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett