lørdag 2. oktober 2010

Lørdag og rock`n roll ♥

Koselig med helg gitt ♥

Men tøyet må jo vaskes selv om jeg egentlig har mest lyst til og hoppe over hihi."
Med en "stor" familie på 5 og når 3 spiller håndball ,
 to som spiller fotball ,ei heste jente osv.....
Er det ikke små mengder med tøy som ankommer vaskerommet iløpet av uken.
 Hva er vel koseligere da en å ha en skjønn liten kurv som jeg
 kan ha det ferdigbrettet tøyet i når det skal sprees rundt
 i de forskjellige skaper igjen.:-)
For må jo innrømme at det er ikke gøyeste jeg vet......

Syntes denne bast korga er en søt liten sak til dette.
Tenkte jeg ville vise dere et lite bilde av den.

Ha en skjøne aften videre alle sammen.










5 kommentarer:

  1. Kjempesøt ja...☺ Kanskje det er ein slik eg og treng-er kjempekjedeleg å legge på plass klær!

    God natt og ein fin søndag til deg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Hei!
    Den var jo supersøt!!!
    Kjenner til problemet med klesvasken ja... 1 dag uten at maskinen går så hoper det seg opp. Men men...

    Kos deg resten av helgen!!
    Klem anette :)

    SvarSlett
  3. Den var fin! En slik kunne jeg også trengt.. jeg går opp og ned pg opp og ned med alt det ferdigbrettede tøyet...

    Ha en fin søndag ♥

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for koselig besøk hos meg!

    Så flott kurv! Med denne kan kanskje den ellers så kjedelige jobben med å legge på plass tøy, gå som en lek.. ;o)

    Ha en finfin uke!

    KLem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Knallfin den kurva der!!
    Ei fortsatt fin uke til deg og dine:)
    Klemmer

    SvarSlett