torsdag 7. oktober 2010

Ooooooo for en lykke.....

Snart helg da dere!
Været har jo vært nydelig i dag.
Ble overrasket i dag hvor godt å varmt det var .
Koselig det for alle barn som nyter høstferien.

Stue gardinene er ferdig vasket og strøket.
Kan det bli bedre????
Blir jo ofte vask på de, for med disse utrolig mengdene
 med stearinlys som blir fyrt opp her blir de fort ganske så grå av seg .
Men lys må vi brenne, så da får jeg bare heller ta de ekstra
rundene med gardin vask. tralalalalal.....





Syntes denne vegg teksten som også er fra Hilde Heimdal er så nydelig.

He he som dere sikkert har skjønt ,
 digger jeg disse tekstene og ordene rundt forbi.



Ha en flott helg da dere.

Gleder meg til helg og kan sitte oppe sent og kose meg i blogglandia.

Husk å slukk stearin lysene før du går til køys!!

Chao:-)


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Enig med deg :) Lys MÅ man ha :) Blir så koselig med lys OVER ALT!
    Så fint veggord, jeg har ingen men må nok anskaffe meg snart ;)
    Ha en fin dag og god helg!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. kjempe koselig med veggord :)
    og tar heller en vask ekstra med gardiner enn å slutte å brenne lys.. :)
    så var det en kjempe fin postkasse under her :) passer fint under vinduet.
    ønsker deg en flott dag :)

    klem fra kine

    SvarSlett