torsdag 7. oktober 2010

Se hva som er flyttet inn....


I dag var det varslet flom her i Sør, så ikke mye til det heldigvis.
Men et av oliventreene er flyttet inn i varmen igjen.
Kunne jo ikke risikere at det lå å svømte.......

Har et til ute, men er litt i tvil om jeg skal plante det
 om før det får lov til å komme inn.

Men dette skjønne lille treet, skal ihvertfall få lov til å bo
i ganga hos oss denne høsten tenkte jeg.

Syntes de sier så forskjellig om hva de helst vil disse treene!
Noen gartnere sier, la dem stå ute , tålet 15 minus. Noen sier ta de inn ,
 ikke la de tørke ut.
Ikke vet jeg hva som er best, men tar ihverfall dette inn.
Så får vi se om det koser seg her i Glitterhuset.

Har dere noen tips?


Tror jeg skal feste postkassen under vinduet her.
Kanskje det dukker opp noe spennende post en dag.........

 En liten stickers fra flinke Hilde Heimdal måtte jo til på døren,
elsker disse vegg ordene.
Og utrolig greit når man er lei, er jo enkelt å fjerne.
Denne har jeg vunnet hos Hilde, tusen takk skal du ha snille du!





 Måtte bare vise dere noe skjønne blomster
min datter tok i sommer av stokk rosene våre og en petunia





 Er hun ikke flink?
Hun er stadig rundt med kameraet sitt og tar bilder i fleng:-)

 Elsker disse blomstene ♥ 
 Det er noe av det jeg gleder meg mest til hvert år skal begynne å spire.


 Ha en skjønn torsdag alle sammen, vi blogges




2 kommentarer:

  1. Fint du har det i gangen☺
    Eg tok livet av mitt oliventre i vinter-var nok kulda som var skulda er eg redd, so eg er ikkje den rette til å gi råd☺
    Håpe du får det til!

    Postkassen var tøff, blir spennande å sjå om postmannen fin den☺

    Har det veggordet frå Hilde eg og☺ Koseleg!

    Nyt dagen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Hei!
    Nydelig gang du har :) Kjempefine bilder! Også så stiiilig postkasse da :)
    Har ikkenoe peiling på oliventre, men lykke til :)
    Ha en finfin kveld :)
    Klem Anette :)

    SvarSlett