søndag 24. oktober 2010

Stjerner i lange baner......






Må si disse helgene sniker seg fort forbi .
Har hatt en super duper helg med masse håndball
 sammen med kidsa.
Både lørdag og søndag har det vært kamp,
og alle er knall fornøyde, ble seier i alle kampene.
Juhu!

Måtte bare vise dere noen stjerne bilder, for fatter ïkke helt hva det er med meg og disse stjernene.
Digger rått alt som har stjerner på seg.
Denne remsen her tenkte jeg også skulle få bli en del av årets julepynt, måtte bare teste den litt først.
Kanskje jeg kommer til å klippe den opp og ha de som bord pynt.
Ser for meg at det også kan bli ganske tøft på årets julebord.

Er dere like hekta på disse stjernene?





 Litt stjerne pynt på lysene i kjøkken vinduet,
ikke så mye som skal til og fruen er fornøyd.



Ha en skjønn uke dere.






4 kommentarer:

  1. Kjempefine stjerner☺
    Eg har hatt litt stjerne dilla også...☺

    Håpe du får ein fin mandag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Den var stilig, kan jo henge oppe hele året den =)

    Ha en strålende dag.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Stjerner er fint :) Men tror faktisk ike jeg har en eneste stjerne her i huset... Hm...
    Den "remsa" var tøff :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Herlig med stjerner
    så kreativ du er

    SvarSlett