tirsdag 26. oktober 2010

Tv kroken

En liten hilsen ifra tv kroken i dag.
Minste gutten har vært i bursdagsselskap, mens jeg og jentene har vært i hallen på håndball kamp hvor den største prinsessa gjorde en flott jobb som hånball dommer.(Stolt mor)
Far i huset har hengt opp pesienner etter ordre fra fruen,
 og tenk jeg hadde vært hjemme i to timer uten at jeg så det.
 Dårlig gjort av meg når han er så flink.........huff huff huff.

I dag var det sannelig litt huskaldt gitt, jeg fryser utrolig sjeldent,
men i dag har ovnen stått på og jeg har kveilet meg
under teppet i sofaen med en varm kopp te.
Vi har ikke begynt å fyre i peisen enda,
 men det blir kos når den tid begynner. 
Kjenner jeg er en smule rusten i halsen.
Er vist helt normalt på denne årstiden har jeg skjønt:-)

Håper dere alle sammen har en kjekk dag,
 og at dere holder dere friske å raske:-)





5 kommentarer:

  1. Heisann og takk for koselig hilsen!
    Godt vi har disse "handymennene" ja:)- her i huset også glimter han til innimellom.
    Veldig fine puter du viser på bildene her- hvor er de fra??
    Ha en knallfin onsdag
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Kjemposeleg stove du har☺
    Min mann er ikkje handy :( Men som han sjøl seier: eg har andre kvalitetar hihi☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. hei!
    For en deilig sofakrok :) Nydelige bilder!

    Ha en finfin dag :)
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Herlig tv krok du har
    Så moro med datter som håndball dommer
    Ha ei go helg

    SvarSlett
  5. Takk for koselig hilsen, mannen din har jammen også vært flink.
    Her er det fyr i ovnen og innekos:)
    Ha en fin helg.

    klem fra marilyn

    SvarSlett