søndag 28. november 2010

1.Søndag i advent

Og nedtellingen til jul er i gang her i huset.
I dag har mannen og kidsa vært ute og hengt opp jule lys. Er ikke helt ferdige for det var noen som trengtes å bli byttet ut. Huset blir veeeeldig pyntet med lys her. Syntes det er riktig så koselig.
Alle utenom hun på 13 liker det her i huset, hun syntes det er døds flaut.
Er vel helt normalt i den alderen?

Har koset meg veldig i blogglandia i dag å sett på alle de vakre og flotte advent stakene som er blitt lagt ut.
Skal si folk er kreative.

Advent stakene er på plass her også.
Har plasser de litt rundt forbi, er jo så koselig.

Var så utrolig heldig og vinne de glassene med bokstaver på av hun som har bloggen Glad i hvit.
Tusen takk til deg, er kjempe fornøyd.







Syntes disse sink boksene med tall på var litt tøffe, de passet ganske så godt på peisen.




Var ikke disse nydelige? Heldige meg som vant disse.  Fant noen stjerner på interiør butikken som var lette og greie og pynte med.


Her har jeg brukt noen sink hjerter med sløyfer på. Er vel egentlig ikke til advents lys, for det var ikke tall på.
Så jeg malte bare på noen tall.  


Ønsker alle sammen en skjønn 1. Søndag i advent.



5 kommentarer:

  1. Oj, har du så mange staker?
    De var fine allesammen;)
    Ha en fin adventstid!
    manuela

    SvarSlett
  2. ja her var det mye fint...og så mange ?

    SvarSlett
  3. Herligland så mange flotte staker du har:-)
    Er jo koselig med lys.. fyrer det hele tida.
    Må bare huske å slukke de etterhvert.. det glemte jeg imorges når jeg gikk på jobb.. heldigvis stod mannen min opp ikke så lenge etter jeg var godt så det gikk bra
    God søndag videre

    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. hei!
    Her var det mange adventstaker i flere former... Kjempefine alle sammen :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  5. Hei.:-) Jeg prøvde å legge inn kommentar i innlegget ditt over..Men det gikk ikke...:-) så da skriver jeg her .

    Søte ting du har kjøpt på julemarkedet.:-) morro å se hva andre lager..er litt anderledes enn butikkene...

    Ja veldig deilig med menn som lager mat...Vi har pinnekjøtt på julaften, og da står han for all matlagingen...inkl riskremen..jeg baker og pynter. Veldig deilig..Og når vi har ribbe og skinestek, er det også han som lager...og grilling..Men ellers er det vel mest meg som kokkelerer.:-)

    en fin dag til deg i kulda.:-)

    SvarSlett