tirsdag 9. november 2010

Blad kurv

Har hengt opp en liten vegg kurv som jeg kan ha litt interiør blader i ved tv kroken.
Så når det blir for mye fotball på tv, og fruen er lei av det,
er det bare å strekke seg ut og fiske opp et blad.
Og da trives jeg mye bedre:-)
Det er ikke lite fotball som blir sett i denne heimen nei......
Sikkert mange som har det sånn. hehe

Vegg kurven har jeg hatt ute i sommer på hus veggen .
Så nå tenkte jeg den også skulle få lov til å komme inn i varmen.
Syntes det er litt hyggelig med litt kurv ting inne.
Spesielt på vinteren, er så lunt og godt med enne fargen.

Skal på  besøk til en vennine av meg i kveld som jeg treffer altfor sjeldent.
Vi pleier og ha noen treff av og til . Vi er 3 stk.
Jeg gleder meg veldig til det, er super koselig hver gang.
Synd det blir så sjeldent, men sånn er det når vi  er så opptatte alle sammen.

Gledere med, dette blir kos,

Ha en skjønn kveld dere.

 











4 kommentarer:

  1. den kurven er så søt..har jeg også ønsket meg.:-)

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg, den kurven likte jeg kjempegodt, sånn kunne jeg også tenkt meg...hvor fant du den? Håper du hadde en hyggelig kveld ilag med dine venniner! Alltid kos og samles å skravle litt:))

    SvarSlett
  3. Hei.
    Koselig og praktisk med kurven :)
    Du har veldig mye annet fint også , ser jeg.
    Det er så nydelig med alt det hvite !
    Kunne nok ikke hatt det selv , men jeg koser meg
    med bloggene...og inspirert blir jeg ;)
    Jeg følger deg videre...
    Ha en riktig god kveld.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  4. De er så fine disse kurvene!
    Kunne gjerne hatt en slik en selv ;)

    Blir heldigvis ikke sett så mye fotball her hjemme. Men jaktfilmer derimot..hehe...

    Ønsker deg en super helg!
    Klem

    SvarSlett