onsdag 3. november 2010

Snufs......





Host og hark. Formen er elendig idag, stakkars meg.....
Sitter her med eks antall papir tøkler og utvalg av hals sukker,
og syntes fryktelig synd på meg selv.....
Ja ja en skal jo gjennom noen med forkjølelse i løpet av året så.
Slipper jo ikke unna jeg heller.

Har postet stue bildene mine på NIB i dag.
 Litt skummelt, har ikke vært med på dette før.
Men så tenkte jeg , hvorfor ikke, det er jo bare for morro.
Har kikket litt på de som ligger ute, og det finnes
utrolig mange stuer jeg kunne flyttet rett inn i:-)

Sjekk denne nydelige greinen av en hortensia
 som står å koser seg en liten vase på et av lys fatene i stua.
Syntes denne fargen var bare helt skjønn .
I to uker kan den holde seg , så det er jo bra.
Er så koselig med disse fatene som en kan bytte litt
 friske blomster oppi avhengig av hvilke farger man liker for tiden.









4 kommentarer:

  1. Å så kjedelig med forkjølelse
    Håper du snart er på beina igjen
    Hiv inn på med C vitamer
    Lykke til på NIB
    Klem M

    SvarSlett
  2. Sååå flott hjem og blogg du har, stua di er kjempelekker!!
    Har lyst å slenge meg med i stuekonkurransen jeg òg, så jeg tror jeg bare stuper i det!! Som du sier, det er jo bare for moro:)
    Legger meg til som følger jeg for hit vil jeg igjen;) Du må gjerne titte innom meg hvis du vil, jeg kjører en give away..;)
    Masse god bedring ❤
    Smiil & klem fra Jeanette:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du viser :)
    God bedring!

    Klem klem :)

    SvarSlett
  4. Kjedelig med forkjølelse....GOO bedring :) Kjempefine bilder og nyydelig hortensia på stilleben! Klem Linda

    SvarSlett