mandag 29. november 2010

Julemarked

I helgen som var, tror jeg var den store helgen for julemarkeder rundt forbi.
Jeg fikk innvitasjon til flere stk bare her i Søgne som jeg bor.
Er jo utrolig koselig , og jeg må jo si at jeg er helt imponert over hvor mange flinke og kreative mennesker det er rundt forbi.
På et av markedet jeg besøkte var det folk som hadde bakt, strikket, laget smykker, og flotte pynte ting.

Denne posen til og ha lys inni falt jeg for.
Det var en dame som hadde laget den.
Hun hadde sittet i mange kvelder og jobbet som en gal for å få laget mye forskjellig, og hun sa at det meste ble bare revet vekk:-) Det er jo gøy da.

Var den ikke flott?

Passet godt inn blandt  midt hjemme laget lys syntes jeg:-)

Har lagt inn snø effekt på bloggen nå siden det er jul.
Liker ikke snø ute, men på bloggen er det jo helt ålreit! He he.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar