tirsdag 23. november 2010

Litt julepynt......

Nå kjenner jeg på meg at jeg gleder meg fryktelig til pyntinga setter inn for fult her hjemme med jule ting.
Har vært og kjøpt inn lys til advent stakene i dag. I fjord var jeg dagen før, og da var det helt tomt i alle butikker for hvite, så denne fellen ville jeg ikke gå på i år, så nå er lysene trygt plassert her i heimen og bare venter på å bli "stasjet" på .

Var på Annas Rom en tur og der hadde hun som vanlig mye flott.

Dette  båndet tenkte jeg kanskje at jeg kunne bruke på noen kubbe lys og pynte litt med.
Syntes det var veldig julete og fint.

.Har lenge ønsket meg disse bokstavene i sink.
Har sett de litt rundt forbi i interørblader, ble overlykkelig når de var i butikken.

Tenkte jeg skulle pynte et norges glass med disse og ha kubbe lys oppi




Var ikke disse søte ?,Blir koselig og ha på lokkene til feks jule kakene



Å det er vel herlig med denne tiden vi har foran oss selv om det er en smule kaldt ute:-)

Ha en fin dag dere!


2 kommentarer:

  1. Å så skjønne ting du hadde skaffet deg!
    Båndet var nydelig...Bokstavene også.
    Ja blir herlig med advent nå,....tror jeg gleder meg mer enn ungene..tihi..
    Ønsker deg en knagande fin dag, og håper vi snart ses)
    Klem

    SvarSlett
  2. FIne ting☺
    Blir kjekt å pynte til jul når utstyret er i orde☺

    Klem M♥

    SvarSlett