onsdag 17. november 2010

Litt mer gammel rosa....


En liten hilsen ifra stuen i kveld.
Har gått i et i ettermiddag med sesong avslutnig fest for lille prinsen på fotballen og
øvelse til jule konsertene vi skal synge i desember.
Dette gleder jeg meg veldig til, så her har det allerede blitt sunget masse jule sanger allerede:-)
Ååå det er jo så koselig med jul. tralala.

Kommer stadig inn litt gammel rosa i stuen gitt.
Har pyntet litt i denne oste klokken også med rose. Lyset er fra
 Lene Bjerre. Mine favoritt lys fortiden.
Ikke mange dagene igjen så må nok denne fargen vike for jule stasjet.
Det blir kos.

Puten er fra kremmer huset. Det som er flott med denne butikken er at det ikke er så kostbart for tingene, så da går det ann og bytte det ut. Bare synd vi ikke har det i min by. Sukk.
Men er jo veldig koselig når en skal på en tur og kunne besøke en butikk som en sjeldent er i , blir liksom så veldig gøy med den butikken da.

Ellers så kom give awayen jeg var så heldig å vinne hos Glad i hvitt
 i posten i dag. Gleder meg til å få pakket den opp og få vist dere.


En liten lodden pels pute på plass i sofa kroken.

Vi blogges!





6 kommentarer:

  1. hei:)
    så koselige bilder:)
    julen er veldig koselig! gleder meg til å pynte til jul, er ikke lenge igjen nå. :)

    ha en fin dag!

    klem fra kine

    SvarSlett
  2. Hei!
    Herlige bilder du viser her :D Den puta var skjønn!!!
    God helg til deg!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  3. så hyggelig stuekos.:-)

    en god helg :-)

    SvarSlett
  4. Skjønne bilder...her har mor fått akutt julestemning og i dag var jeg nødt til å tjuvstarte litt...julestjerner er kommet opp i vinduene:)
    Ønsker dere en herlig søndag i Glitterhuset
    Klem!

    SvarSlett
  5. Hei! Så bar at du endelig fikk den, så utrolig lang tid det tok i posten da, jeg sendte den den dagen jeg sendte mailen til deg! Uansett så bra at den er i hus, håper du blir fornøyd! Likte veldig godt den nye puten din, jeg har to i hvitt og er veldig godt fornøyd med dem:) Ha en flott søndag

    SvarSlett
  6. Nydelig hjem du har! Og en interessant blogg som definitivt skal følges videre :)

    SvarSlett