lørdag 27. november 2010

Living

Hei alla ihoppa!

Glitter fruen og mannen har hatt seg en liten tur til Stavanger.
Min favoritt by nr.1
Det tar ca en 2,5 time å kjøre hen, så det er en akkurat passe tur.
Før var det IKEA som lokket meg hen til Stavanger, men siden vi nå har fått det her i sør, er jo det ikke noe av interesse lenge. Men byen har veldig mange andre koselige butikker jeg liker å besøke når jeg er der.

Denne gangen gikk turen til Living. Hadde aldri vært der før, men flaks for oss så var det akkurat denne dagen 30% på alt.
Å jeg sier det bare FOR EN BUTIKK! Den var helt sånn jeg liker det, og en super koselig betjening.
De hadde hatt et vanvittig trøkk av folk den dag, men like blide og hjelpsomme fordi om.
Så nå er dette absolutt min favoritt butikk. Ikke sikkert at alle er enige med meg nå, men jeg syntes denne minnet meg litt om Home&Cottage. De hadde en del av de samme tingene.
Ble (ikke så uventet) med oss hjem noen puter. Stjerner som er min favoritt for tiden hadde de mye kult i.
Å da var jo denne damen super fornøyd:-)

Kjøpte litt forskjellige ting, skal se om ikke jeg kan få vist dere litt imorgen.

Denne butikken kommer jeg garantert til å besøke flere ganger. (Mange ganger, og det ganske så snart)










1 kommentar:

  1. Lekre puter
    Moro når en finner butikker en bare MÅ innom

    SvarSlett