fredag 5. november 2010

Nytt glass skap.


Heisan, nå er glitter fruen på beina igjen.
Formen er stigen .
Så i dag har vi fått hengt opp et lite skap på stue veggen.

Falt helt for dette skjønne skapet i butikken,
og tenk for en lykke når det til og med var 25 % på dette.

Var litt usikker på hvor det skulle komme opp,
men etter utallige prøvinger rundt forbi i stua,
 ble dette den perfekte plasse. (Tror jeg).......

Min kjære syntes det er døds kipt når jeg holder på med den prøvingen,
 hehe han sier at jeg sikker prøver ti ganger på hver plass som jeg tror det kan henge.
Mmmm.... skjønner ikke helt hva han mener:-)

Litt  lenger opp.....litt lenger til høyre...... rett det opp....... Nei nå ble det for lavt........ He he
Noen som kjenner seg igjen?

Snill er han jo som gidder å hjelpe meg.






Har stæsjet litt lys som jeg har inni her også.
Ble bare noe som jeg fant litt rundt forbi her,
 Tror kanskje det kommer på en liten blonde kant på hyllen etter hvert.






Ble veldig fornøyd jeg:-)

Ha en skjønn helg da dere!



5 kommentarer:

  1. Fine skapet. Kjenner meg igjen med det å prøve ting på ulike plasser ;)

    Klemmer fra meg.

    SvarSlett
  2. Skjønner godt du ble fornøyd!! Det ble kjempefint!! Vakkert pyntet også ;)

    Ha en fin lørdag ♥

    SvarSlett
  3. Knallfint det skapet der!!
    Ser dere for meg der du flytter det rundt og rundt..haha.
    Må jo det for å finne rette plassen.
    Ha en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett