mandag 22. november 2010

På tampen av helgen.......

Helgen har vært spekket med gøye ting.
Både fredag og lørdag var glitter fruen på jule bord.
Å hva er vel gøyere en det?
Da kan man glitre så mye mann vil.
Da er det bare å på med glitter og stas og kose seg masse.

På fredag var vi med jobben min på Kragerø Spa.
 Å for en opplevelse!
En fantastisk plass, spør du meg.
Noen utrolig flotte hotell rom, nydelig mat
 og jeg fikk tatt ansiktsspa. 
En super opplading til kveldens middag
og knall gøy underholdning av Bye& Rønning.
Ja det må jeg si, de guttene vet å underholde.
Hele turen var bare en flott opplevelse.
 Flinke folk som var i kommiteen !
Tusen takk til dere:-)

Lørdag var det sannelig på jule bord igjen med fotball kammeratene til mannen.
Da var det bare å finne frem noe ny finstas og stæsje seg opp igjen.
Dette ble også en kjempe kveld.
Litt vondt i danse bena dag kan du si.........
(Dansing og høye hæler er ikke akkurat min favoritt kombinasjon.)
Men det er verd det:-)

Fikk litt jule stemmning i dag når det var kommet litt hvit på bakken her,
så jeg durte opp på blomster butikken i dag og fikk i hus årets første svibler.

Liker de best når de er på denne størrelsen,
så det er litt kipt at når de kommer i varmen så strekker de seg rimelig fort.
Gikk for to hvite denne gangen.
Lærte noe nytt i dag av blomster dama, og det var at en skulle se på fargen på blomster potta, det var som regel den fargen sviblene har når de springer ut.
Viste ikke dette jeg, så det var jo litt morro å vite:-)

Den ene pyntet jeg litt med mose og litt sølv tråd.

Nå må "danse dronninga " krype til køys og legge seg på lading:-)

Vi blogges dere:-)










2 kommentarer:

  1. Hei!
    Det hørtes ut som ei koselig helg!!

    Nydelig med svibler, og ja.. det er finses før de springer ut ;)

    Ha en nydelig mandag ♥

    Klem

    SvarSlett
  2. god mandag til deg,
    så nydelig en helg du har hatt,mye koselige ting å oppleve, kragerø spa er toppers,min pappa bor vis a vis å ser rett bort på badebasseng ute.
    herlig med blomster til advent.
    ønsker deg en herlig mandag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett