søndag 28. november 2010

Quilt teppe


I dag er det sannelig 1. Søndag i advent. Som tiden går gitt
Vi pleier alltid og pynte huset meg jule lys til denne dagen, men her i sør er det bare utrolig kaldt for tiden, og en kjempe sur vind, så det er ingen som orker å være utenfor her¨. Men men satser på litt mildvær her så jobbe mannen kan få dekorert  huset litt:-)

Dette quilt teppet kjøpte jeg også på Living( min nye favoritt butikk for tiden)
Syntes bare det var så nydelig, hadde akkurat de fargene som jeg liker nå, og så var det stjerner i.
Kan det bli bedre? Digger disse teppene . Har også en god kvalitet syntes jeg, er ikke som
fleec pledd som nupper etter bare en gangs bruk

Kniv og gaffel settet som dere ser på det nederste bilde, falt jeg også pladask for når jeg var der borte..
Jeg tenkte for en lykke , dette passer jo perfekt inn hos meg.
8 stk sett må jeg jo ha av de! Sånn som jeg forstod det så var det fire sett i hver pakke, så da kjøpte jeg to pakker og var kjempe lykkelig med det kjøpet.........Helt til jeg kom hjem og tenkte at dette er det bare å få ut av pakken og vasket med en gang så det er klart til bruk. Da var det ei som ble litt paff, for i min shoppe galskap hadde jeg ikke fått med meg at det ikke var 4 sett i hver pakke, men 4 deler..... Kniv,gaffel,spiseskje og teskje,
He he så jeg hadde bare kommet med hjem to sett. Det var ikke mye og be midddags gjester på.
Så nå må je bare snart hen igjen til Stavanger så jeg kan få kjøpt med meg litt mer av dette flotte bestikket.
For jeg liker det faktisk bare bedre og bedre!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar