tirsdag 16. november 2010

Self made.

Midten av november alt og jule bord sesongen nærmer seg for hver dag.
Syntes denne førjulstiden er sååååå koselig.
Utrolig mye fint og se rundt forbi her i bloglandia.
Koser meg veldig med de bloggene jeg besøker.
Og må også få sagt tusen takk til alle dere som legger igjen koselige kommentarer her hos meg. Setter veldig pris på det.

Tror jeg vil kjøpe inn noen små svibler til helgen.
Kan ikke holde meg lenger. Jul , jul,,,,,tralalala......

Har laget med et par blanke øredobber i kveld.
Har laget en del av disse øredobbene , men nå hadde jeg lyst på noen som kunne glitre
veldig mye .
Her har jeg brukt blanke swarowski krystaller og sølv ringer.

Er ikke så lett å få tatt bilder av disse øredobbene med det kameraet jeg har, men skal se om jeg kan få tatt noen av de andre også en dag å vise dere.

Ha en fin dag videre dere.






1 kommentar:

  1. Kjempefine øredobber du lager. Gleder meg til pakkene i syforeninga;)

    SvarSlett