mandag 1. november 2010

Ute bordet er kommet inn

Da var helga over, og mandagen er her igjen.
Har flyttet inn bodret som jeg viste dere tidligere.
I sommer hadde vi det på ute plassen vår ute.
Men nå tenkte jeg at jeg hadde lyst til å se om det kunne trives litt i stua.
Har veldig lenge hatt så lyst på en skjenk bak sofaen.
 Men det var vist ikke det som stod øverst på innkjøpslista nei......
Prøver meg litt med dette bordet her så lenge jeg.
Enda fler flater å dandere litt ting og tang på.
I love it:-)
Pyntet det litt med litt forskjellige saker.

Det hvite lyset har jeg tatt på engle stickers som er kjøpt hos frk Olsens drømmer.
Surret litt hyssing og blonde bånd rundt.


 



Den lille glass krukken er ifra Upstairs. Billig som bare det:-)  var egentlig en krukke med lokk, men det var bare å ta av og pynte litt med hyssing . så ble det en ganske så skjønn lyse stake, tror bare den kostet 20 kroner.
Den hvite lyse staken har jeg spraylakkert, den var opprinnelig sort, og hadde blitt plassert ute i garasjen, men utrolig hva litt spray kan gjøre.
Denne oste klokken kjøpte jeg glasset til på brukt butikken her i Søgne.
20 kr:-)
Stein fatet er fra blomster butikken.
Dette var også noe som jeg egentlig hadde puttet vekk,
Gøy når ting plutesig blir "dødsfint" igjen:-)
Er blitt veldig glad i denne litt "gammel " rosa fargen.
Sniker seg fler og fler detaljer inn med dette .
Blir nok værende til jule pyntet skal opp:-)







6 kommentarer:

  1. fyyy søren for et nyyydelig hjem !!!! :)

    SvarSlett
  2. Hei hei! Gratulere så masse med premien i min give away:) send meg en mail på eli_eikeland@yahoo.no og gi meg adr din så skal jeg få sendt gaven til deg så fort som mulig! Klem Eli

    SvarSlett
  3. Så lekkert hos deg
    Lykke til
    Klem M

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!!
    Så fint med bordet inne..
    Ønsker deg godbedring og lykke til på Nib:)
    Klem

    SvarSlett
  5. fru Glitter knall flott , du æ goe ,klem søs :-)

    SvarSlett