tirsdag 28. desember 2010

18 år.



Heisan, har blitt lite blogging her i julen .
Har sannelig vært litt travelt her i Glitter huset.
(Men jeg har fått kikket innom alle mine favoritt blogger hver dag og koset med med det.)

2 juledag fylte vår eldste prinsesse 18 år.
Heiane hvor ble de årene av ?
Nå er lille gullet vårt myndig. Må si jeg syntes det er litt rart ja at de blir så store.
Føler ikke det er så lenge siden jeg var på den alderen gitt.
Må jo skryte litt av den flotte jenta vi har, hun er en snill , hjelpsom og skjønn jente.
Heldigvis ikke noe tull der i gården.

Så i går hadde vi huset fult her til den store feiringen.
25 stk med stort og smått. Veldig koselig.

Tenkte bare jeg skulle vise dere litt jule pynt i dag.
En liten engle jente sitter så søtt på hyllen, mens nissefar koser seg i stolen.

Den flott tre roten er laget av lille prinsen her i huset i fjor til jul.
Og gleden var stor i år når den kom frem.

Syntes den er riktig så flott jeg. Stolt mor her også jeg:-)

Ha en forstatt fin rom jul.










5 kommentarer:

  1. Ja, tiden raser avgårde, og på barna man ser det. Gratulerer så mye med din datter. Spesielt når de bli 18. Ønsker deg ei fortsatt fin romjul

    SvarSlett
  2. hei.
    ja tiden kommer å går, gratulere til jubilanten,
    koselige bilder.
    ønsker dere alle en riktig god romjul.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Tiden flyyr virkelig !! Ha en strålende romjul og kos dere masse .) Jeg er på jobb idag men skal ha fri imorgen og torsdag...ser veldig frem til det:) Klem Linda

    SvarSlett
  4. Hei og takk for hyggelig hilsen hos meg.

    Tenk 18 år!! S er 1 år i morra og jeg synes det har skjedd masse. Kan ikke tenke meg hvordan det føles om 17 år. Hehe. Gratulerer så mye!

    klem C ♥

    SvarSlett
  5. For en nydelig speilhylle!! Åh, smeltet helt jeg.

    SvarSlett