fredag 3. desember 2010

Advent stjernen skinner

Fredag er jo en av de skjønneste dagen fru Glitter vet!
Men det er jo gammelt nytt for dere, hehe for jeg skriver jo det nesten hver fredag.
Nå begynner det veldig å nærme seg at den store jule hus pyntinga inne hos de fleste.
Syntes det er utrolig koselig å pynte litt etter litt. Så det sniker seg stadig inn litt i krokene her også:-)
Nå sitter jeg her i sofakroken og koser meg med blogging, fyr på peisen og nyvasket hus (så lenge det varer).
Kan jo ikke bli bedre:-)

Julestjernen i stue vinduet er jo selsvsagt på plass.
Har jo mest av alt i denne verden lyst på en skikkelig stor hvit papp stjerne, men desverre for meg har jeg ikke de største vinduene, så da måtte det opp en liten en istedenfor.
.
Tidligere i ettermiddag kom det en dame på døren her og lurte på om hun kunne få ta noen bilder til forsiden på et blad. Ja da knips i vei. bare morro det. He he.
Huset er nemmelig fult av jule lys. Kommer kanskje noen bilder etterhvert vist jeg får tatt noen .
Ha en skjønn kveld da dere, nå venter vi bare på advents serien på tv norge,  og unge herr Fleksnes.
Veldig morro syntes både små og store her i glitterhuset.

Har dere sett på det?











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar