torsdag 16. desember 2010

Bursdags jenta.......

Ja , det er jeg det:-)
Glitter fruen fyller sannelig 38 år i dag.
Hipp hurra for meg:-)

I kveld var det siste kveld jule konserter med koret, så da ble sunget nydelig flerstemt bursdsgs sang for meg.
Gaver har jeg fått og. Nydelig kake av mannen og ungene koste vi oss med når jeg kom hjem.

Har vært en strålende dag!

Har vært ute med sink sprayen igjen.
Home bukstavene på pianoet er blitt byttet ut med JUL.
Ikke lenge til helg dere, kanskje det er på tide å bli ferdig med julegavene?
Ha en fott fredag:-)









4 kommentarer:

  1. Grattis med dagen..
    Ikke verst å bli feira med sang og kake

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye...høres ut som du har hatt en perfekt dag!!
    Sink sprayen er ikke noe å tulle med nei, den er rett og slett genial :)
    Ønsker dere i lys(t) huset ei fantastisk helg
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen i går!!! Håper du hadde en glitrende dag;-)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Nå er dattera endelig på vei til Kongo.. litt flytrøbbel igår, men idag er de på vei..

    Ja det ble konsert på meg på onsdagen
    Herlig stemme du har;.)

    God sistesøndag før jul til deg

    SvarSlett