onsdag 15. desember 2010

En engel.....

Julekonserten i går gikk kjempe fint.
Vi har et fantastisk komp og musikalske ledere, så dette var bare knall gøy.
Gleder med til i kveld jeg.

Har rukket å fått opp litt jule engler og noen vinger i fra Walther& Co
De søte små kremmerhusene kjøpte jeg på salg i januar i fjor til 70 %, ingen ting er jo bedre en det:-)

Blir ikke noe langt innlegg i dag , for nå må jeg begynne og "stase" meg opp til kvelden. Tudilitu,,,,,

Ha en flott kveld dere!









3 kommentarer:

  1. Nydelig pynta med engeler og englevinger..
    er jo i kveld jeg kommer å hører på dere.. er visst litt døgnvill eller julestressa... ikke vett jeg men på konsert skal jeg iallfall

    SvarSlett
  2. Hei og hå!! Takk for søt hilsen, det varmer i kulda:)
    Så lekker pynt!!! Salg liker vi, jeg pleier også å kjøpe litt julepynt på salg;)
    Kos deg i kveld:)
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  3. så koselige de vingene og kremmerhuset var:)
    så bra at det gikk bra på julekonserten!

    klem

    SvarSlett