onsdag 1. desember 2010

En liten svibel....

Svibler er jo en søt liten jule blomst syntes jeg.
Liker de nok best før de er helt sprunget ut.
Er kjempe greie og putte litt rundt forbi i norges glass.
Denne ble plassert på kjøkken benken sammen med Ib laursen koppene og
en liten sink kanne fra Ikea.

Tenkte jeg ville kjøpe meg noen flere svibler og putte mange oppi et stort fat:-)
Og ha litt kongler oppi kanskje.
Men tror ikke jeg rekker det i dag, for nå er det rett på vei til styremøte med håndballen.

Når jeg kommer hjem , skal jeg sette meg ned og kikke på alle de flotte bloggene jeg følger. Gleder meg til det!

Ha en fin kveld dere.






4 kommentarer:

  1. Så søtt! Herlig blomst, så gøy når den springer ut :)

    Kos deg i kveld på bloggerunden din :)

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  2. Enig med du, som vi sier her i Arendal;-) Svibler er koselige juleblomster. Kjøper 10 i slengen og strør rundt meg!

    Kos deg med pyntingen!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar:) Svibler er bare så nydelige, synd jeg ikke kan ha dem siden jeg resgerer på lukta. Så kjedelig altså. Ha en fortsatt fin dag!! Førjulsklem:)

    SvarSlett
  4. koselige bilder..også nå fikk jeg ikke lagt inn kommentar i det siste innelegget ditt..hmm...

    Nyt adventstiden.:-)

    SvarSlett