onsdag 29. desember 2010

Jule gruppe

Onsdag, og jeg har vært på jobb i dag.
Var sannelig grusomt og stå opp klokken 6 i dag morges, når jeg ikke innså mitt eget beste og la med litt tidlig i går:-) Ugh...... hehe..
Jeg regner med lokkene kommer til og gli igjen i ettermiddag ja.

Ville bare vise dere et lite bilde av jule gruppen i stuen, er ikke mange dagene til den ryker ut nå gitt.
Syntes det er utrolig koselig og pynte til jul, vil gjerne begynne tidlig. Men med en gang nyttår er over så går det på haue ut.

Ser dere amarylisen min har vokst et bitte litte granne?
Satt den litt nærme ovnen og fyringen, skal si den skjøv fart da.

Ha en strålende onsdags kveld dere.










5 kommentarer:

  1. Kjempefin gruppe :) Gleder meg til å kaste ut jula og få frem det nye jeg fikk ;)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  2. Flott julegruppe:) og amaryllisen titter så fint opp av norgesglasset;)
    Ja det var nok tungt å stå opp så tidlig, usj!! Fortsatt god romjul:)
    Klemmer fra Jeanette

    SvarSlett
  3. For ei nydelig julegruppe !! Er det du som har laget den ??
    Her hev jeg ut jule på 3 juledag ;)
    Herlig å komme tilbake til normalen..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Så flott juledekorasjon! Det er ser så koselig ut hos dere! :)

    Ønsker deg et godt nytt år! Måtte det bli slik du ønsker!
    Ser frem til å blogges mer i 2011!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. For en nydelig krok du har ved peisen! Slik peis drømmer jeg om også. Men alt til sin tid, sier mannen i sofaen :P

    SvarSlett