tirsdag 14. desember 2010

Julekonsert tralala......


Da er det sannelig ikke mange dagene igjen til jul.
Har ikke fått pyntet ferdig i huset enda, men det meste kommer på plass til helgen tenker jeg.
Da er planen vår å pynte treet også.
Men sofa trekkene har fått seg en runde i vaske maskinen.( det trengtes)
Så nå er den fin og hvit igjen
Trekket var litt stress og få på igjen, så der måtte glitter mannen "turne" rundt for å få det til å passe. He he
Har byttet ut de grå putene med noen linfarget, syntes det passer i julen.

I kveld skal Gospel koret jeg er med i starte med julekonserter.
Å som jeg gleder meg. 3 konserter rundt forbi i kirkene .
Da blir det skikkelig julestemning på meg.
Nå må jeg løpe, må jo varme opp. tralallalala.......






4 kommentarer:

  1. Hei!

    Må være gøy å synge i kor :) Og stemning på denne tiden av året...
    Herlige bilder du viser :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder:)
    Kjempe flott stue.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  3. Flotte puter, passet lekkert inne. Lykke til med konsertene

    SvarSlett
  4. Hei og takk for koselig kommentar hos meg
    Rakk litt i huset før kveldsvakta og nå i kveld kommer jeg å hører på konserten deres
    Gleder meg

    Så deilig å få vaket sofa puter, men kan se for meg det var litt av en jobb å få de på

    SvarSlett