onsdag 26. januar 2011

Diamant smugler?


Heisan, da har glitter huset hatt seg en aldri så liten fjells ferie i helgen som var.
Vi reiste opp til Hovden sammen med noen skjønne venner vi har.
Det var koselig gitt-) Nydelige forhold i bakken.
Rene påska været hadde vi. 4 grader ,vindstille og sol. Og dette var i januar, utrolig
deilig:-)

Må jo si at jeg syntes det er litt deilig når ettermiddagene er lysere og vi går mot vår her.

I kveld har jeg vært på øvelse med gospel koret jeg synger i.
Så da har je skikkelig fått "trøkt" ifra meg. hehe

Hadde besøk av noen venniner her en kveld, og tenkte jeg skulle vise dere noen bilder fra hvordan bordet ble dekket denne gangen.

Kjøpte noen helt dus rosa nesten hvite roser og noen grønne siv (eller hva de heter)
Hadde nemmelig inni mitt hode sett for meg hvordan dette skulle være.
Sånne er det jo av og til , hehe.
Ble kanskje ikke det aller tøffeste, men enkelt og greit:-)

Brukte de flotte glass lyse stakene som jeg var så heldig og vant før jul hos bloggen HVITT.







Serviett ringene kjøpte jeg når vi var i Liverpool og feiret nyttår. Jeg ble stoppet i tolla for jeg hadde puttet de i hånd bagasjen, så dro de disse ut og lurte på hva dette var for noe?.  De trodde kanskje de hadde med en diamant smugler å gjøre:-)He he kjente jeg ble litt stresset der når de hold meg igjen og åpnet kofferten.........
Lene Bjerre lysene er på plass
Måtte pynte litt i hjertene også




5 kommentarer:

  1. Så flott pyntet bord♥
    Enkelt og nydelig.. me like!!

    Ønsker deg en fin Torsdag - snart helg!
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. Så enkelt og lekkert det var. Hørte det hadde vært flotte forhold til fjells, vi kom oss ikke opp i helgen. Ønsker deg ei fin helg i glitterhuset.

    SvarSlett
  3. Jasså... da veit vi hvordan du er ;)
    Kjempefint pyntet bord!!!
    Ha en fin dag :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. bordet var kjempe lekkert! stilrent og flott:)
    hehe tenker du var litt stresset da ja, jadde vel alle blitt:)

    ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Nyyyydelig bord dekorasjon :) Kjekt å inspirerende :)Flott blogg du har!
    Ha ein god kveld ;)
    Klem fra Renate :)

    SvarSlett