mandag 17. januar 2011

Gjeste toalett

Så morro for oss her i sør at Mandals jenta Helene Bøksle gikk videre i MGP i helgen.
Må jo si at jeg er en skikkelig Grand Prix jente, har til og med vært på den internationale finalen en gang.
Det var stor stas, da satt vi på andre rad, rett foran Irske Johnny Logan, han som har vunnet to ganger når han sang selv og en gang som låt skriver for Linda Martin.
Så nå er jeg bestevenninen til Mr . Logan:-)

He he sikkert ikke så veldig mange som syntes dette var så gøy, men morro var det å ha vært der syntes nå jeg.

Så Helene vi heier på deg!

Men nok om mine sære nykker, tenkte kanskje dere ville være med en liten tur inn på gjeste toalettet her i Glitter huset?


Har knipset noen bilder  i dag. 
 Er jo ikke det mest spennede rommet,
 men utolig greit og ha et lite toilett her som ikke brukes til noe annet enn en do tur.
Her inne har jeg ikke noe stæsj på veggene, for har ikke lyst til å skru dette oppi flisene, for da kommer det noen saftige hull når jeg blir lei av det og tar det ned.
 Noe som fort kan skje ifølge mannen:-)
Svarte fliser må jeg si er utrolig praktisk, ser ikke et enenste hår eller støv korn på de.

Har satt inn en kurv stol her i hjørnet, men har planer til sommeren om at jeg godt kunne tenke meg en kommode der isteden for, så vi får se hva det blir til.
Blir ikke så mye maling av møbler nå for tiden, er en smule kaldt i garasjen nå .
Syntes liksom det er litt koseligere og stå med når kveldene blir lyserere ute og litt varmere i været.

Ha en skjønn tirsdag alle sammen.!


















3 kommentarer:

  1. Aaah, lekkert og klassiskt!
    Likte toalettet og vasken veldig godt, skikkelig stilig♥

    Kan jeg spørre hvor de gulvpottene er kjøpt?
    de var kule!

    Ha en fin uke,
    Klem Jatte♥♥

    Ps; give away hos meg, om du vil delta er du velkommen!

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott og lekkert !!!
    Flott med sort ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. nydelig på gjeste toa.
    skjønne detaljer å vakkert porselen.
    ja mgp må en ha med seg uansett hva en mener, så har alle en mening,
    klem fra sylvia som ønsker deg en fin dag

    SvarSlett