onsdag 5. januar 2011

Heldige meg!

Sjekk disse ull sokkene!!!!!
Var de ikke helt nydelige?
Før jul hadde jeg bursdag, og tenk så kom min skjønne vennine med disse flotte deilige hjemmestrikket ullisene.
For et utolig flott håndarbeid, dette satt jeg veldig pris på.
Syntes egentlig nesten det er for galt å bruke de. Skulle vel egentlig bare hatt de til pynt.
Men fristelsen ble for stor, for deiligere sokker skal man lete lenge etter.

I dag har jeg pyntet litt lys med gameldagse bilder og tatt voks utenpå.
Var egentlig ganske enkelt og greit, dere skal snart få se.

Ha en flott onsdag dere.





3 kommentarer:

  1. de sokkene var herlige og de så gode og varme ut !! Så heldig du er :)

    Når JEG får til å bruke det programmet, ja da får ALLE det til haha :)
    Kan jo begynne helt enkelt som jeg gjør.
    I det programmet er det mangen flotte skrifter ;)

    Klem,kari

    SvarSlett
  2. SÅ lekre sokker ♥
    De ser skikkelig gode ut!!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Skikkelig lekre sokker som så deilig og varme ut:) Nyt onsdagen ! Klem

    SvarSlett