fredag 14. januar 2011

Hvit sinkhus

Fredags kveld.



Her snør det noe så vanvittig, vi er jo ikke vant til dette her i sør. Er jo litt koselig også da.
 
 
Det har kommet i hus et flott sink hus fra Bruka design. Var det ikke skjønt?
Heldige meg fikk dette av mannen og glitter barna. Etter at jeg hadde pakket opp og var kjempe fornøyd sa han at " Du må jo bare bytte det vist det ikke passer inn,  noe jeg absolut ikke vil.
 Elsker jo disse sink husene i alle varianter.
 
  He he ler litt her når jeg tenker på det, men når han hadde stått i butikken og kikket på det , kom butikk damen hen og spurt om han trengte hjelp, og da hadde han sagt" det hvite huset der, det må jo være noe helt nytt dere har fått inn? Jo, det var jo det hadde butikk damen svart, hvorfor det?  Ja tenkte nesten det svarte glitter mannen da, for ellers så hadde dette vært hjemme i vårt hus for lenge siden.
He he . Skjønn du er min kjære♥
 Du kjenner din fru godt nå ja, og vet at jeg elsker shopping:-)
 
 
Ha en skjønn fredags kveld alle sammen ,
og husk og stem på Team Thom i det store korslaget!











7 kommentarer:

  1. Ååååå så fint!
    Heldig du er♥

    God helg til deg,
    Klem Jatte♥♥♥

    SvarSlett
  2. Hei Ine! Takk for koselig kommentar :) Jeg fulgte litt med på finn, søkte på trekasser og da kom det til slutt et treff på en som solgte trekasser i flust ikke så langt unna der jeg bor. Men han er utsolgt nå vet jeg. Hvis du har noen fabrikker der du bor kan du kanskje høre med dem? Eller kanskje bønder har noe slikt?? Lykke til på søken etter trekasser! :) God helg!

    Hilsen Tina

    SvarSlett
  3. Jeg gjorde visst dette litt baklengs jeg, leste innlegget ditt ETTER at jeg hadde kommentert! :P

    Haha, jeg ser for meg mannen din. Damen i butikken tenkte vel sitt da mannen visste at dette huset var nyankommet.. Men så var det jo bare den shoppinggale fruen! :)

    SvarSlett
  4. Hei på deg :)
    Det var et kjempe fint sink hus:) Stilig i hvitt :) Har selv blitt litt glad i disse husene, men jeg har ikke plass til så mange enda ;) hihi

    Håper du får en nydelig helg :)
    Klem Tina♥

    SvarSlett
  5. god morgen,
    ja så har det skjedd igjen,
    vi har fått litt for mye snø etter min smak i natt, ser jo så nyelig ut,men fy for en jobb,
    flott sinkhus du har fått, snille mannen å ungene dine er, koselig da.
    ønsker deg en riktig god helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Hi, hi, måtte smile av Glittermannen! God da!
    Synes faktisk husene er enda finere i hvitt! :)

    Ønsker deg en deilig helg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Nydelig hus du har fått deg, og så heldig å få det av mannen:-) Slik liker vi hi hi.

    Ha en god kveld

    Klem Agnes

    SvarSlett