mandag 31. januar 2011

I bruk♥

Hei hei dere.
Vi i glitter huset har hatt en strålende helg, med fotball kamp for lille prinsen.
Og innkjøp av kjole til mellomste jenta som skal på valentine ball:-)
Noe hun gleder seg utrolig til. Jeg mistenker henne nok for at det er det å kunne gå med en flott kjole og høyhelte sko er det som er det gøyeste med hele festen. Hehe.
Fikk jo klar beskjed om hun tross alt var 13 år , og at ALLE gikk med høye heler. hehe

Var jo på Gladkjøkkenet på fredag med jobben, og det var bare kjempe gøy.
maten ble nydelig, men glemte jo kamera hjemme,så bilder som jeg lovet dere ble det desverre ikke noe av.

Som dere sikkert husker så kjøpte jeg meg jo et nytt bestikk på living her før jul i Stavnger.
som jeg trodde var til 8 pers, så var det jo bare to. hehe
Var på Home & Cottage og tenkte at jeg skulle få skaffet meg noen flere nå som de hadde 20 % på alt, men neida, slik lykke hadde jeg ikke for dette var utsolgt og kom ikke inn igjen før i februar.

Syntes jo det er litt forgalt at det vakre bestikket skulle ligge i skuffen her, så i dag kom det opp i et norges glass og satt fremme til pynt





Kjøpte meg et par super billige lyse staker som sølv farget som har fått en runde med sink sprayen.
Likte modellene på disse lysestakene godt, og billige var de.
Men fargen var feil:-)



Her er et bilde av de " kipe" (syntes nå jeg da) lyse stakene før de fikk sray på seg.

4 kommentarer:

  1. hei hei.
    ja det er nydelig med bestikk fremme, jeg har vårt i glasskrukker å, det er jo så vakkert i seg selv, så hvorfor gjemme det.
    fin den lyse staken ble.
    ha en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Lekkert bestikk og lekre lysestaker ♥

    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt zinksprayen?? Merke og navn??

    Ha en flott kveld ♥

    Klem fra janne

    SvarSlett
  3. kjempe fint!
    er så koselig å ha det stående i norgesglass.
    den lysestaken ble utrolig fin!

    og klart hun må ha høyhelte sko.. hehe ;)

    klem

    SvarSlett
  4. Hei! Fant bloggen din da jeg søkte på zinkspray. Så lekkert - jeg ble kjempeinspirert! Lurer på hva slags merke det er på sprayen du har kjøpt, og hvor du har fått tak i denne hen?? :) Takk for svar :) Klem fra Marte

    SvarSlett