onsdag 12. januar 2011

Kirke eller?


Hva er vel koseligere en å brenne litt stearin lys på denne mørke års tiden?
Jeg digger disse lys husene fra walter & Co.
Syntes de er koselige hele året jeg. Både ute og inne
Husker da jeg stod i butikken og kikket på dette så sa jeg, " ååå denne villaen var jo kul"
Dame  som jobbet der rettet meg og sa, "Nei dette er ingen villa, det er en kirke"
Ja ja kirke eller villa, liker det uansett veldig godt når jeg kan tenne lys i dette på mørke vinter kvelder.
Nå må glitter fruen lage litt middag før det bærer avgårde på sang øvelse.

Ha en skjønn kveld alle der ute i blogglandia:-)
Vi blogges.










5 kommentarer:

  1. Hei!
    Kirker skal vel ha et spir???
    Enig med deg :) Men fin var den uannsett :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. hei.
    å dette er nok en villa i mine øyne,
    så nydelig det var,
    kan tenke meg den er vakker med lys i,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Lekkert var det, uansett "smil". Utrolig koselige når det er lys i de. Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Villa i mine øyne også, lekker er dem. Må nok en slik inn i huset her også :)

    SvarSlett
  5. Villa villekullan.:-) ingen kirke det der.:-) flott er den.:-) uansestt.:-)

    SvarSlett