fredag 28. januar 2011

Litt peis koz...



En liten kvelds hilsen herifra Glitter huset.
I dag har det vært full rulle . Med jobb, styremøte med håndballen og planlegnings møte med konsertene vi skal ha.
Tror nok jeg snart må krype til køys, i morra skal vi nemelig på team building med jobben min på  noe som heter Glad Kjøkkenet, Dere har jo sett bilder av dette en gang før når jeg var der, men skal prøve å få tatt noen i morgen også , for jeg tror det er en annen meny vi skal til på.
Dette blir jo kjempe gøy, gleder med til det.

Vi fyrer og vi fyrer her i huset, var jo elve minus her i gjenn i dag.

Ha en strålende begynnelse på helga
Vi blogges!
















3 kommentarer:

  1. Koselig med peis :)
    Ønsker meg en slik.
    Ha en flott søndag.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så koselig peis, og fin den kroken du har bak peisen til å stable veden..smart:)

    Klem Line E.

    SvarSlett