søndag 2. januar 2011

Liverpool.....

Hele fam Glitter har feiret nyttår i Liverpool.
Hvem hadde vel trodd at denne jenta skulle sitte på Anfield og se en hel fotball kamp? 

He he det var nok guttene i familien som ønsket dette mest, men må jo si at det var morro og ha vært der og opplevd dette.Ca 40 000 mennesker på kamp!!!! Er jo helt utrolig å vilt det er der henne
Hissige engelskmenn når dommeren ikke gjorde som de mente var rett, hehe er hok ikke noe for folk med dårlig hjerte.

Må si det var litt av en opplevelse når de sang you never walk alone og alle Liverpool tillhengerne stor med flagget over hode og sang med. Kikket bort på glitter mannen og er rimelig sikker på at jeg så noen blanke øyne der ja.

Shopping ble det jo selfølgelig tid til:-)
Var salg der henne ,og da snakker vi skikkelig salg i butikkene.
 Slik som vi hadde før i "gamle"dager her hjemme.
 At alt i butikke var på tilbud. Nå er det jo tilbud året rundt her.

Sko er tydligvis noe de liker der henne, for har aldri i mitt liv sett hvor mange sko butikker de hadde der borte. Og sannelig ble det men hjem noen par også til Norge. hi hi.

 En typisk engelsk frokost
 Starbucks måtte vi jo på opptil flere ganger. Dette er jentenes favotitt plass:-)
 Sjekk de søte støvlettene.
 Dette var en engelsk skole, var det ikke en nydelig bygning?
Slik port vi jeg au ha......
 Tidlig ute på kamp:-) Vi måtte jo få med oss oppvarmingen:-)
 Et aldri så lite besøk ble det på denne butikken også. Herlig!




3 kommentarer:

  1. Så gøy!! Kan tenke meg det var litt av en opplevelse ja:)Vil tro det var rimelig møe du kunne tenkt deg der borte!
    Et veldig godt 2011 ønsker vi dere i Glitterhuset
    Klem fra AlmasHus-gjengen:)

    SvarSlett
  2. Tenker det var gøy ja :)
    her i huset drømmer guttene om en Man.United kamp og det kunne jeg og tenke meg ;) men vet ikke om jeg får lov å bli med hehe.. Sko er populært der borte ja og moro med de prisene :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Har selv vært der, og må og innrømme det var en sinnsyk opplevelse, spes når de sang you never walk alone. Salg i england og London er og blir bare gøy. Skal snart over en tur selv, gleder. Ønsker deg ett godt nytt år.

    SvarSlett