onsdag 5. januar 2011

Tips!


Etter å ha klaget min nød her på bloggen for noe dager siden over å kipt jeg syntes det var å vaske  prismer, fikk jeg et tips av Sylvia med den skjønne bloggen Hjemmebest.

Hun brukte noe som heter Sparkling som hun hadde kjøpt på lampehuset.
Dette er bare å spraye på og la det dyppe av seg støv og skitt.
Så skulle den vist skinne igjen.
Hørtes jo helt utolig ut spør du meg, men kan dette funke tenkte denne fruen?
En smule skeptisk.....
Sendte glitter mannen avsted på vei hjem fra jobb for å fikse en flaske til meg av dette vidunder middelet. ( siden alt helst skal være gjort i går)
98 kr kostet det, så jeg tenkte dette kan jeg jo gi en sjangse så vist ikke det blir bra var det jo ikke den store utgiften.
Etter middagen var inntatt gikk jeg igang med å dekke til sofaen og ha aviser under lyse kronen der den skulle dryppe av seg. Sprutet endel detter middelet når jeg sprayet, så da måtte min kjære til pers igjen og holde et håndkle bak så ikke alt fikk en "dæsj" av dette vidunder middelet.

Nå er dere vel spente på min dom av denne flasken?
Og hold dere fast.... den virket som bare det.
Den skinner som bare det . Alt skitt dryppet rett av,  enkelt , og fort gikk det å spraye på.  Tok meg ikke mange minuttene (noe helt annet en å stå med kosten og vaske ALLE sammen for hånd.)
Så dette ville jeg ha prøvd vist jeg var dere. Løp å kjøp! Helt supert spør du meg.
Tusen takk Sylvia for at du delte dette med meg.

Se som den stråler:-)












2 kommentarer:

  1. hei.
    men å kjekt at du kjøpte å prøvde,
    ja dette er virkelig et vidunder middel, det er jo så kjekt, å du vil få deg en aha opplevelse til ,det tar lang stund før støv fester seg igjen,
    en må jo gjøre rengjøring å hverdagen så lett som mulig,men rent å skinnende vil vi ha det..
    tusen takk for koselige ord på bloggen din,
    ønsker deg en vakker dag i snøen.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Tenker meg at det ble bra
    ser iallfall skinnende ren og blank ut

    God helg til deg
    Klemmer fra M

    SvarSlett