onsdag 19. januar 2011

Tullipan tid....

Ja nå bugner det i butikkene rundt forbi av tullipaner i alle salgs farger.
Var jo tullipanens dag her forleden.
Og dette er jo en blomst som er blitt kjempe billig de siste årene.
Jeg er mest fan av de hvite og de lyse rosa tullipanene.
De rød og gule forbinner jeg veldig med vår og hage.
 De skal liksom holde til utendørs syntes jeg.
Dette har sikkert noe med at jeg husker  min mor hadde beddene fulle av disse røde og gule som tittet frem år etter år da vi var små.
Hun har de ikke det nå lenger, så kanskje det var noe som de brukte i den tiden,  syntes ikke jeg ser de så mye rundt forbi i beddene nå lenger på våren.

Her pynter det litt opp i kjøkkenevinduet i Glitterhuset med tullipaner i sink mugge fra Ikea.


 






6 kommentarer:

  1. God Morgen..
    Tullipaner er ganske flotte egentlig, men kjøper dem sjeldent selv.. Liker de hvite, rosa og lilla jeg♥ Har gule og røde i hagen, syns som deg at de hører til ute og er ett STORT vår/sommertegn når de popper opp :) Herlig!

    Ha en fin Onsdag,
    KleM Jatte♥

    SvarSlett
  2. God morgen :)

    Ja, tullipaner er nydelige :) Er mest glad i de hvite og rosa jeg også , nydelige duse farger, som pynter opp ♥
    Den var kjempe søt den sink mugga du hadde de i :)

    Ha en nydelig dag :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  3. Enig, tulipaner er nydelige - har selv sansen for hvite og rosatoner... Skulle ønske jeg kunne fylle hele huset med disse nydelige blomstene ♥ Lekkre bilder du viser av toalettet deres, stilig! Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Herlig med ferske blomster i huset! Skaffet meg noen selv i går; kirsebærgrener og Lisianthus. :)

    Så lekkert gjestetoalettet ditt er!

    Ønsker deg en deilig helg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Er så flott med tulipaner
    Hvite og lys rosa er mine favoritter
    Ønsker deg en god søndag.
    I går kjøpte jeg den sprayen til primsa som du viste, har lett flere ganger etter den, men vært utsolgt
    Tenkte på deg når jeg sprayet i vei
    Ble skikkelig blanke å fine nå
    Ha en god søndag

    Klem M

    SvarSlett
  6. Hei, hei..
    Takk for at du tittet innom og la igjen et lite spor for på den måten fant jeg veien til deg også:)
    Alltid kjekt å finne noen nye blogger og hente inspirasjon.

    Frostsprayen har jeg kjøpt på Panduro Hobby, jeg kan ikke huske å ha sett den på Europis men jula..hmm...det kan godt være de har der. DE har jo så mye løye der!!!
    Lykten ble jeg veldig fornøyd med, det ble så fint lys i den..

    la meg som følger her hos deg jeg og så finner jeg lettere tilbake:)

    Nyt kvelden.
    Klem

    SvarSlett